7. srpna 2012

Slečna Trudy se představuje

Na podzim 2011 se mi zásadně změnil život. Ne že bych o to nějak moc stála, ale některé věci prostě neovlivníte... Jednu sobotu v září jsem se rozloučila se svými milými drážďanskými skauty, naposledy se vykoupala ve všech možných místních kašnách a vodotryscích, a v neděli odjela z města, které mám moc ráda. Už kvůli tomu Labi... 


Mé začátky v Praze nebyly jednoduché, neuměla jsem kváknou česky, ale naštěstí jsem potkala dobré přátele a měla přístup k velké knihovně, takže po roce už je to s mojí češtinou o hodně lepší. A tak vám chci povídat o objevování České republiky ze svého pohledu. Snad vás to bude bavit.
A co bych tak o sobě ještě řekla? Moc mi sluší žlutá a ráda se koupu.


3 komentáře:

  1. Češtinu máš super, vůbec bych nepoznala, že tu jsi krátce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, čeština se mi moc líbí, tak šlo učení samo :-).

      Vymazat