2. června 2013

Slečna Trudy jede do Ovo

Po dlouhé době vyrážím z Prahy na několik dní! Dočetla jsem se, že v Ostravě chystají skvělou akci - festival veřejného prostoru Mezidomí. A protože jsem hlavně městská kachna, plán na prodloužený víkend byl jasný. Vyrazila jsem už v pátek brzy ráno a než začal program na Masarykově náměstí, prošla jsem důkladně jeho blízké i vzdálenější okolí, prolezla aktikvariáty (to miluju!), vykoupala se a pak odpočívala v Cooltouru. Tam jsem si taky pořídila krásný KeepCup (můžete hádat, jaké má barvy) a dostala do něj startovací latté zdarma! No a pak už začalo Mezidomí a já si až do sobotní noci užívala města plnými doušky. Ani jsem nestíhala fotit. Skvělý víkend v krásném městě! 










2 komentáře:

  1. Nádherné fotky. Jela jsi vlakem? kde jsi spala?

    OdpovědětVymazat
  2. Opět díky za pochvalu :-). Jela jsem vlakem a spala jsem u kamarádky kousek od Husova sboru. Znáš to tam?

    OdpovědětVymazat