23. září 2012

Slečna Trudy jede do Kouřimi

Na dnešek jsem vůbec nemohla dospat! V plánu byl totiž konečně POŘÁDNÝ VÝLET! Na pořádný výlet se musí jet vlakem, a pokud je to navíc Podlipanský motoráček, nemá to chybu! Motoráček sice nejezdí z Prahy, musela jsem na něj přestoupit v Pečkách, ale i tak jsem si jízdu náramně užila. Vláček byl téměř prázdný a protože jsem neposeda, pořádně jsem ho prošmejdila! Ani se mi nechtělo v Kouřimi vystupovat. Ale jsem ráda, že jsem se nakonec přemohla a do městečka se vydala. Místo je to opravdu malebné, čehož si nejednou všimli i páni filmaři. Asi nejvíc Kouřim proslavilo natáčení seriálu Bylo nás pět podle románu Karla Poláčka.
Kromě krásného Kostela svatého Štěpána se mi moc líbila i Mariánská kašna na náměstí. A protože počasí přímo vybízelo ke koupání, nakonec jsem neodolala! No, vždyť mě znáte... Pak jsem se ještě prošla v parku pod hradbami a byl nejvyšší čas letět na vlak. Cestou se naštěstí podařilo koupit malé občerstvení na zpáteční cestu. Přeci jen je potřeba takhle vydařený výlet zapít! 













Žádné komentáře:

Okomentovat